26 Eylül 2009 Cumartesi

cok üzgünüm

BU ARALAR CANIM COK SIKKIN,üzgünüm

yazmak istemesemde izlediğim bir blog yazarını kaybetmişiz.okuyunca inanamadım,ne güzel kelimeler ve cümleleri vardıki,herkezin kendisinden bir seyler buldugu
mekanın cennet olsun
UFUK CİZGİSİ
http://derin-vadi.blogspot.com/

bazen hayatın cok kısa vede hemen sonlanacagını bilmek cok acıtıyor beni,gecen senede komsumu kaybetmiştim,cok severdim,aynı acıyı yasadım sanki,tanımasamda.
bilmiyorum cocuklarımda oldugu için ölmek beni cok acıtıyor,onlarsız bir kaç anı kaçırmak bile istemiyorum.Bazen eşim cok yorma kafanı desede,hayata sıkı sıkı baglanmak lazım.

asagıdaki linki verdiğim sarkı bir doktor tarafından seslendiriliyor.
sevgiyle dinleyin.

1 yorum:

  1. yok yok yaşıyor beyfendi manevi ölümmüş ,heppimizi üzde ,sahalara dönmüş başka blogda yazıyor

    YanıtlaSil