23 Eylül 2009 Çarşamba

BÜYÜK İNSAN

Gökhan Türkmen - Büyük İnsan


At, savur at sevdayı bir yere fırlat

Bitti sayıp acıyı kaldır öyle yat

Sor, herkese sor acılar unutuluyor

Ağlayınca gözlerinden silinmiyor

Aşk her defasında bak bulunuyor

Bırakırım zamanı öyle biraz da

Sen olmadan da yine geçer nasılsa

Hatırla bunları sakın unutma

Diyordun ama o zaman gülüyordun

Yanımdaydın, canımdaydın

Şimdi nasıl geçer bu ömür?



Susma söyle nasıl yaşar böyle insan!

Susma konuş, hadi anlat büyük insan!

Söyle bir aşk mı çare olurdu zaman mı ?

Böyle kaldırıp atardık ya sevdayı!



Susma söyle nasıl yapar bunu insan?

Susma nasıldı anlat hadi ayrılırsam!

Söyle hayat mı çare bulurdu kendin mi?

Böyle büyük aşklar böyle mi biterdi?



At, silip at aşkları bir yere fırlat

Bitti say ki derdini kaldır öyle yat

Sor, ne olur sor sen benden ayrılırsan

Ne olur düşümde bir ömrü durdursan

Aşk her defasında bende ararsam

Bırakırım kendimi öyle biraz da

Sen olmadan da ben yaşarım nasılsa

Hatırla bunları sakın unutma

Diyordun ama o zaman gülüyordun

Yanımdaydın, canımdaydın

Şimdi nasıl geçer bu ömür?



Susma söyle nasıl yaşar böyle insan!

Susma konuş hadi anlat büyük insan!

Söyle bir aşk mı çare olurdu zaman mı böyle?

Kaldırıp atardık ya sevdayı!



Susma söyle nasıl yapar bunu insan

Susma nasıldır anlat hadi ayrılırsam

Söyle hayat mı çare bulurdu kendin mi böyle

Büyük aşklar böyle mi biterdi?



Susma hani aşk insanı zaten bulurdu?

Susma hani yıllar aşka çare olurdu?

Söyle yıllar mı daha hızlı bir kurşun mu?

Böyle sensiz her gün biraz yokoluşum mu?



ve.....
 
nerden cıktı bu sarkı derseniz
GÖKHAN TÜRKMEN nin albümünü dinlerken buldum bu bayram kendimi
DÖN adlı şarkısınıda tavsiye ediyorum,büyük insanda yukarıdaki sözlerden anlıyacagınız gibi cok beni dinlendirdi :)))
 
HERKEZİN GECMİŞ BAYRAMINIDA KUTLARIM::
ben 30 yasında boyun kadar neredeyse cocugu olan yasmin olarak,acayip müzik tutkunuyumdur,kızım henüz 4 yasında ama bana benziyor,Burak kut hayranı,slow sarkı hayranı benim gibi,bazen kudurk saati dediğimiz aksam 19 gibi sularında ben işten gelmiş, sinir küpü :)),müzik acarak ogul anne ve kızım üçlüsü,dans edip günün stersini atıyoruz sadece 15-20 dk ama hem cocuklara hemde cılgın anne bana iyi geliyor,neredeyse hergün serdar ortaçla tarkanla,coşarız :))))
hayatta hep heranı yasamak istiyorum,sıkıcı saatler zaten booool,
neyse efem bu bayramıda eskisehir istanbul arası 3-4 gün tatille bitirdik,gene durdugumuz yerden devam öptümmm
 
asagıda linki tıklarsanız sarkıyı dinlersiniz.
 
http://video.google.com/videoplay?docid=6108949945783849149#docid=-6103100928395462083

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder