11 Eylül 2009 Cuma

merhabaaaa

selamlarrrr

blog alemini yıllardır dolaşan bir gezgin olarak ,ama kendime bir blog acma fikrini gec bırakmış,ertelemiş tembel teneke olarak,selam

okadar cok kişiyi takip ediyorum ki,neler neler ögrenmedimki onlardan,birde baktımki bende üreten vede tasarlayan biri oldum :))) (:NE CABUK HAVAYA GİRDİM YAUWW)
blogum oldu ya :))

neyse efem yazarım,çizerim,aklıma koyduysam yaparım :)
derken arşivlemek vede örnek olmak adına bende burdayım,

terzilik annemin meslegi,cocukkken annem hertürlü kıyafetimizi rahatlıkla dikerdi ve cok
güzellerdi,hele bir pişama dikmiştiki sevincimden tüm gün gezmiştim :))
çicekli elbiseler,pantolonlar,becerikli annem....
kız kardesimle banada kesinlikle terziliğin t sini ögretmedi,cok zor skıcı ve yorucu derdi,kendisi bıkmıştı zannımca,şaka bir yana ben cocukken bile annemin artık kumaşlarından dikiş makinasınıda acarak birseyler dikerdim,tabiki olmayan ama kesilmiş parcalanmış kumaşlarda hemen atılıdı,annem kızardı,

ama yas ilerleyince kendi evime gecince bir dikiş makinası alarak basladım,kendi çapımda biçmeye dikmeye :)
Burda dergisine aboneyim,siteleri takipteyim derken kendimce bir çırak oldum.Eşimde memnun bu durumdan,evde koltuk örtüsünü,perdeleri,bir takım sökük dikikleri toparlayan biri var.
evde bir cok şeyi kendim üretirim,ben yaparım dediğimde yaparım :))

şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder